Вимоги роботодавців до підготовки фахівців зі спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування»
Сфера публічного управління та адміністрування потребує сьогодні фахівців здатних розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійній діяльності, зокрема в сфері електронного урядування
Фахівці у сфері публічного управління та адміністрування мають знати, що таке менеджмент органу публічної влади, керівник у системі публічного управління, лідерство в органах публічної влади, контроль в публічному управлінні та адмініструванні, інформаційно-комунікаційне забезпечення. Вони мають знати про організацію роботи органів публічної влади в Україні, імідж та етичну поведінку державних та муніципальних службовців, особливості публічного управління та адміністрування за кордоном.
Тому основними вміннями і навичками, які вимагають майбутніх фахівців роботодавці, вважають наступні:
– уміти користуватися системою електронного документообігу;
– здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції.
– уміти налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування;
– використовувати методи аналізу та оцінювання програм сталого розвитку;
– використовувати дані статистичної звітності, обліку та спеціальних досліджень у професійній діяльності;
– здійснювати ефективну комунікацію, аргументувати свою позицію, використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм;
– спілкуватися іноземною мовою на професійну тематику, обговорювати проблеми публічного управління та результати досліджень;
– представляти органи публічного управління й інші організації публічної сфери та презентувати для фахівців і широкого загалу результати їх діяльності;
– розробляти обґрунтовані управлінські рішення з урахуванням питань європейської та євроатлантичної інтеграції, враховувати цілі, наявні законодавчі, часові та ресурсні обмеження, оцінювати політичні, соціальні, економічні та екологічні наслідки варіантів рішень;
– здатність адаптуватися до змін в політичних, економічних та соціальних умовах.